poniedziałek, 21 marca 2016

1 osoba

Cześć moi czytelnicy. Na pierwszym moim poście poznacie osobę, którą ostatnio odkryłam. Jest to:

Ma na imię Julka i ma dopiero 14lat. 
Pierwszy jaki zarzut jej zarzucam to nieczytanie postów. 
No bo po co?
Najlepiej napisać
" Kreatywny post" 
itp.
Chociaż, że pod komentarzami u innych jej napisane, że nie przyjmuję obserwację za obserwację to ona i tak tego nie doczyta. 
Zależy jej na obserwacji i komentarzach .
Niedługo kolejna osoba pojawi się na mojej czarnej liście ;)
Wasza Tajemnicza :*
 

7 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że trochę zaskoczyłaś mnie tematem swojego bloga... Jest to dość oryginalne - chyba nigdy wcześniej nie spotkałam się z taką szczerością :) Ale nie jest to nic złego. Mam tylko nadzieję, że dzięki swojej pracy zmienisz nastawienie tych użytkowników na prowadzenie bloga i na innych ludzi.

    Pozdrawiam :)
    http://mademoisellepaulline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahaha 😂😂😂😂😂 no nie wiem jak inaczej komentowac posty jak się komuś podoba wpis chyba "okropny post"

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również jestem zaskoczona tematem Twojego bloga, ale bardzo ciekawe to może być... Mam nadzieję, że nie trafię tutaj z negatywnymi działaniami haha :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie to jest śmieszne i dobrze że się tak nie wymieniasz. Oczywiście wymiany komentarzami szczerymi są bardzo fajne bo w końcu jakiś sposób na przyciągnięcie uwagi ale nie takimi ' ooo super wpis' albo ' fajne zdj ' :)
    również jestem za takim postępowaniem blokowania takich ludzi :D
    http://flvcko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mnie zaciekawiłaś, mnie też sporo rzeczy denerwuje w blogosferze, ale patrzę na to przez palce. Za stara jestem, żeby się tym wszystkim przejmować. Tak czy owak ciekawa jestem o czym będziesz pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami pomimo wieku, dziewczyny piszą lepsze teksty niż zaawansowani blogerzy :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo jeszcze nie spotkałam bloga z podobną tematyką, ale uważam, że miałaś dobry pomysł . Oby to co piszesz dobrze wpłynęło na poszczególne osoby i zmieniło ich postepowanie . Mam też nadzieję, że nie trafie tutaj :D

    OdpowiedzUsuń